Cum să revendic
Bunurile pe care le-ați cumpărat nu funcționează sau sunt deteriorate? Am făcut o greșeală în procesarea comenzii dumneavoastră? Sau doriți doar să returnați sau să schimbați produsele?
Atunci vă rugăm să completați formularul nostru de reclamație și vom face tot ce ne stă în putință pentru a rezolva problema în mod satisfăcător pentru dumneavoastră.
După ce ați completat și trimis formularul, vă vom trimite informații despre cum să procedați.
Vă rugăm să nu ne trimiteți niciun colet până când nu vă solicităm acest lucru. Din păcate, nu putem procesa trimiterile care nu arată motivul pentru care ne-au fost trimise.
Identificarea comenzii
În primul rând, trebuie să știm la ce comandă se referă problema.
Vă rugăm să introduceți unul dintre următoarele două detalii ale comenzii. Vă vom trimite un e-mail de verificare. În acesta, veți face clic pe un link și se va deschide un formular precompletat, care vă va permite să ne spuneți rapid și ușor ce aveți nevoie să rezolvați.